Kalfejja

Det är finfint väder idag. Har precis orkat spackla fejjan, gått kal en vecka nu. Börjar vänja mig vid att vara ett kalnylle faktsikt. Känns väldigt värt att vila ögonfransarna och hyn också. Sen så är man ju typ udda om man sminkar sig i en by som denna. Fast idag ska vi ut på en liten fotorunda så då vill man ju se lite normalare ut. Aja, måste skynda mig, håller på att hungra ihjäl. Måste ta en veva in på Max. Finns inge mat i kylen och jag är less på det som fan. Idag ska jag storhandla för en vecka framåt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Det var verkligen hur mysigt som helst. :) Och jag tror nog vattenpipan åker fram till den kommande festen! Ja, du är verkligen inte ensam om att längta! :) Ser verkligen fram emot att ni kommer hit och det planeras noga varenda dag här. :) Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback