Man vet aldrig hur man blir...

I lördags blev det utgång i byn igen. Jag hade jättekul. Roligare än förra lördagen t.o.m. Var i sånt där perfekt läge hela kvällen/natten. Man vet ju faktsikt aldrig hur kvällen ska bli efter en kluring. Man kan bli kluringseg, kluringsur, kluringdäckad eller kanske kluringlycklig. Denna kväll blev jag det sistnämnda. Träffade på en massa trevlig folk och drack en snabb shots i baren mellan varven. Däremot blev det inte så många bilder på kvällens utgång.
 Trist, men här nedanför har ni några iaf.


Kluringlycklig!


Jo, ni ser rätt. Det är VATTEN karln dricker på krogen.


Vid 12-tiden när folk började svämma in


Det är Årebor som sätter dom hetatste trenderna (smygfotad bild)

Kommentarer
Postat av: Ss

kul med bilder!!

Postat av: frida

HAHAHHAHAHAHA!! carro jag kommer och hælsar på snart om jag får!? dags att inta byn!=)

2008-10-15 @ 15:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback