Det var tydligen i våran lya alla ville supa...

Snart är jag tillbaka igen, här på bloggen alltså. Det tar på krafterna och packa ner allt och sedan packa upp allt igen + hela förrådet också. Våran lya ser förresten inte ut som den gjorde när vi lämnade den, men det förstod man ju. Hyr man ut sin lya till festliga ungdomar under vintersägongen så får man svälja strävt också. Lyan är ju mitt i smeten, så det är väl här alla förfester har ägt rum kan jag tänka mig. Som den gjorde när vi själv bodde här, men då hade man ju koll iaf. Äh, jag berättar mer imån.

Kommentarer
Postat av: m

Ja för min del passar det utmärkt, att du skulle komma torsd å åka hem månd isf. =) lite längre helg, bra det bara =)

så säg bara till om du kommer =) =)

har iaf ordnat så jag är ledig just den helgen, kanonskönt!

Postat av: Annie

Åh, Carro! Hör att du kanske kommer hit till den 18:e :) UNDERBART! Det kommer bli en massa med blandad svensk befolkning. :) Fan vad bra att Malin fick tag i dig. :) Hoppas du kan komma! Kramar!

2008-10-03 @ 16:02:02
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/
Postat av: m

Jaa man ska byta buss i sundsvall. Oftast går det å byta vid tågstationen. Ja skulle bli sjukt kul om du kom =)

Du få ju ta me dig Niklas om han e sugen å inte har nå viktigt för sig. =)

2008-10-03 @ 19:15:50
URL: http://iloveyouh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback