4 sanningar om mig!


Fyra sanningar om mig:

1. Jag har extrem spyfobi! Hatar allt som har med spya att göra. Hatar att spy eller se någon annan spy. Lukten, synen allt gör att jag får panikångest. Tappar typ bort mig själv, knäna viker sig och det känns som jag ska svimma! Har dock rotat i vad detta beror på. En anledning kan kanske vara att jag som liten (varje gång jag blev förkyld) hostade sönder mig tills jag spydde. Men innan jag spydde höll jag på att kvävas (astma). Fick ingen luft och fick dödsångest. 

2. Jag har ett ärr på rumpan. Jag är född med kejsarsnitt och när dem skulle snitta upp min mor råkade dem tyvärr snitta lite för djupt. 

3. Jag har blivit kallad hora av många tjejer, många gånger, när jag var oskuld. Fått en och annan knytnäve också av tjejgäng med samma anledning.

4. När jag var knappt fyllda året började jag panikskrika/gråta och vägrade släppa min mamma när jag såg människor i vita rockar! De första åren i mitt liv spenderade jag alldeles för mycket tid på sjukhuset och fick uppleva många skräckupplevelser. Idag jobbar jag själv inom vården och trivs hur bra som helst! 

Kommentarer
Postat av: ISA

haha alltså det där med röven.. klantigt ju! du borde kunna stämma dem? :p

Postat av: Emma

Hej! :) Har precis börjat läsa din blogg och undrar lite vart du jobbar samt vad du är utbildad till? :) Jag pluggar själv till socionom i Stockholm så är lite nyfiken hur det är att jobba inom psykiatrin :)

2015-09-07 @ 00:53:27
Postat av: VERONICA - fashion blog

Så vacker bild, men mindre vackra sanningar. Punkt nr 3, är hemsk. Och rent ut sagt vidrig, det ska inte vara så - alls. Fyfan vilken stark tjejer du är <3

2015-09-07 @ 06:54:03
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: sara

Fin bild på dig!

2015-09-07 @ 12:55:57
URL: http://sarakarlson.blogg.se
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Dessa inlägg är ju så roliga att läsa :)

2015-09-07 @ 22:38:55
URL: http://ztinas.spotlife.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande, men samtidigt lite hemskt att läsa!

2015-09-09 @ 17:27:56
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback