Nyår i Riksgränsen!














Tänkte att det var dags att fira nyår uppe till fjälls och det var inte så dumt kan jag säga! Vi drog dit redan en dag innan själva afton och laddade upp. På nyårsafton klev vi upp tidigt och drog ut med skotrarna redan vid kl 10 på morgonkvisten. Vi hade verkligen tur med vädret för även om vi var ute i säkert 3h och körde så frös jag ej en gnutta. Sjukt roligt var det och Gränsen har verkligen roliga och fina ställen att åka till! Hoppas på mer sådana turer i vår! Dom tre sista bilderna är dock från stan då vi drog och kollade när dom hoppade i lördags! Galet, hade aldrig vågat flyga i väg så där kan jag säga, haha! Kommer fler bilder senare, nu måste jag jobba vidare! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt det ser ut :)

Postat av: Http://nouw.com/carroat

Vilka underbara bilder! :)

2016-01-16 @ 08:41:09
URL: http://humlannsurrar.blogg.se/
Postat av: Http://nouw.com/carroat

Vilka underbara bilder! :)

2016-01-16 @ 08:41:46
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Det låter ju superhärligt!
kram

2016-01-16 @ 15:59:05
URL: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback