Nämen

Haha, hoff! Först skriver jag att det ska bli ändring här och osv och bla bla. Sen glömmer jag bort det iaf och missar dessutom bloggens 10års dag. Nä nu! Aja, bloggen fyllde 10år i veckan och det är ju himla sjukt. Tänk så många år och det fräna är ju att jag aldrig någonsin raderat ett enda inlägg. Lagt kort ligger lixsom. 10år bak kan man alltså lusläsa om mitt liv, aaa sjukt men väldigt kuligt! Ska lägga upp del 2 av festivalen i nästa inlägg. Haha, det också! Var ju fan ett halvårs sedan. Puss och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Http://nouw.com/carroat

Gud vad roligt! Och så fin bild :)

2016-10-21 @ 20:46:04
Postat av: Gabriella

Åh såå roligt, stort grattis till tioårs bloggande!!

Postat av: MALIN

Vad fin du är! Kram

2016-10-23 @ 01:18:17
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Linus

Grattis till 10 år av bloggande 😊

2016-10-23 @ 08:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback