Bloggen, nu kör vi!

(null)
Bild från Thairesan i år 💕

Jag har funderat ett tag på om jag ska börja blogga igen och kommit fram till att det ta mig fan är dags nu. 🤗  Känner mig motiverad på rikt! Saknar skrivandet, saknar att skriva av mig! 🔥  Jag kommer blogga på ett annorlundare sätt än jag tidigare gjort. Det kommer bli mer personligt, jag kommer blotta mig mer helt enkelt, fast nån gräns måste man väl ta! 😏 Bilder som jag kommer lägga upp här kommer inte vara i samma stuk som på Insta eller Facebook, utan mer ärliga bilder, typ "bakom scenen" bilder! 👻 Haha! Fått klagomål förr att jag använder samma bilder i bloggen som på ex. Insta och jag fattar att det kan bli lite tjatigt och framförallt tråkigt. 🙈 Så det kommer dock ej ske nu! Ska bli mindre slö på den fronten! Bilder är ju faktiskt en viktig del i själva bloggandet! 🙌🏽 Så nu mina vänner och mina söta stalkers, nu kör vi! 😎

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN! 😘

Svar: Yes! 😏🙌🏽
Caroline

2018-06-11 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback