Vem plingar på dörren?

Niklas sa att han skulle komma hem idag eller imån på morgonen. Fick inte heller tag i honom igår eftersom han hade avslagen mobil. Så jag tog ett bad föratt sedan lägga mig igår kväll. Då plingade det helt plötsligt på dörren. Jag undrade vem det kunde vara som plingade på så sent, tänkte först inte öppna eftersom jag bara stod med en handduk lindad om mig (har ej något kikhål heller) Men sen öppnade jag iaf dörren lite försiktigt. Och en glad Niklas tittade fram :D Där överraskade han mig rejält kan jag säga. Lycklig blev jag, men även lite blyg :P Har ju inte sett han på en månad. Kändes precis som första gången vi var med varandra, jävla fjärilarna fladdrade i kaggen.

Kommentarer
Postat av: Gardhanne

I want to say - thank you for this!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback