80-tals rock

80-tals rock - festens tema i lördags!

Helt galen kväll. Jag, Niklas och
Hampus klädde ej ut oss, eftersom vi trodde att det inte var så många andra som skulle göra d. Men där hade vi fel och gjorde därmed ett stort misstag, det var nämligen bara vi som ej var utklädda. Fan vilka torrisar vi var! Där satt jag med min guldblus och läppglans i ett hörn typ och kände mej rejält utanför (haha) men jag lyckades ha kul trots allt  :) Bara det att det var så mkt folk att man knappt kunde ta sig fram, sen fick jag en hel öl över min blus också, men det var väl straffet för att man ska leka fina damen en sådan kväll som denna.  Men men, ölen torkade in i blusen och sen var partyt igång som vanligt igen, luktade ej så gott men.




 
OBS! Det är mjöl :P


Kommentarer
Postat av: carro

Vad trist att ni inte klädde ut er ! TORRIS ;D haha skojjas bara. Snart kommer du!

Postat av: Carro

Hehe, ni får ta igen det en annan gång.. jättefin bild på dig..

2006-11-21 @ 16:32:01
URL: http://skrikcarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback