Efterfesten - Scandic Anglais

Efter tävlingen tog vi oss till Scandic Anglais där efterfesten skulle hållas. Där tinade vi upp oss med en massa sprit på hotellrummet sedan var festen igång. Kvällen var helt jävla galen från början till slut och festen lyckades inte ta slut förrän klockan närmade sig 6 på morgonen. Helt klart den mest lyckade kvällen/natten/morgonen/ någonsin. :)


Maddis var tyvärr lite bekymrad dagen efter :P "jag såg ju inga män" Men Maddis! Om du ändå hade varit liiiite mindre fokuserad på dina drinkar. Det enda du brydde dej om var hur mycker du hade kvar i glaset och hur lång tid det skulle ta för att gå å köpa en ny. Konstigt att du ej såg nån ;) För karlar kryllade det faktsikt av på hela stället och det kliade mer eller mindre på de flestas korrar! hahah....mmm...amerikanerna låg nog högst på listan. Men nu ska jag kanske va lite mer fin i tonen nu med tanke på att min kära mor läser här :)

Efterfesten, alltså festen efter den stora festen, var nog kanske bäst ändå. Men den missade ju maddis också :/ Hon gick iväg för att gå på nån krog och sen när hon skulle tillbaka till hotellet fick hon inte komma in. Och i fyllan och villan som man är så fick jag en ide där på tidiga morgonen mitt i efterfesten, att ta alla lakan i rummet, knyta ihop och fiska upp henne från fönstret, erik skulle ju hjälpa mig så jag var taggad som satan på min ide. Men sen kom vi på att det nog inte var någon bra ide, tur d...var ju ca 20m ner till marken. Efter de tog vi och gjorde lite groggar jag och Frida, ren sprit med de enda groggvirket vi hade kvar - några skvättar mjölk! Åh fyfan, sen blev det ganska svart!

Tack tack själv frida för en så jävla kul helg, med fest, sprit och efterfest, med dej har man aldrig någonsin tråkigt med! :)


Och du med Maddis, tack för allt skoj vi haft och framförallt förlåt för att jag "hoppade" på dig lite smått där :P Tur så känner du mej så bra så du vet exakt hur du ska lugna ner mej!


Och tillslut tack alla ni andra för en cp-skoj helg (eller så "jävla salt" helg som man säger om man heter Fabbe och bor i Saltsjö-Baden =P )



Kommentarer
Postat av: Maddizzz

salta bildääär! :)

Postat av: caroline

haha, salta som fan..helt klockräään!

2006-11-15 @ 23:06:24
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: carro

Haha maddis vad roligt ! Ingen karl ;D
Har inte hunnit läsa så mycket på bloggarna jobbar och sover, riktigt häääärligt liv man har just nu ! Ring mig någon dag, imorgon slutar jag nio men då kanske det ät party för din del? Vill höra mer om helgen:)

2006-11-17 @ 00:11:32
URL: http://lovelyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback