Gött!!

123292-131

Var alldeles för bakis igår så det blev ingen uppdatering här. Det var bara vatten, pizza och tv så gällde med andra ord. Ska ta och sätta upp lite bilder från lördagen lite senare idag, det var 80-talsrock tema på Två rum och kök,  den festen var det mkt krut i kan jag säga. Men nu ska jag vandra ner till ICA och handla lite ingredienser till mina pannkakor jag ska göra. Kommer få stå å osa i köket i timmar är jag rädd för, eftersom Niklas och Hampus säkert inte nöjer sig med 3st som jag. Men gott ska det bli och sylt å grädde i massor ska det vara :) Karlarna ska nämligen fixa min bil, så det är därför jag är extra snäll idag. Om ni trodde jag stod frivilligt i köket som någon jävla husmor i flera timmar så trodde ni fel.


Kommentarer
Postat av: josefin

ah, så du blir hemma så länge.. skönt! hoppas de blev goda pannkakor =) här är de lax-dax.. jonte skalar potatis för fullt, ska lyxa till de me pressad potatis för en gång skull.. vi får absolut hitta på något annat när du kommer tillbaka då.

Postat av: carro

Vad gööött men pannkakor. Själv hann jag inte käka idag innan jobbet för missade att jag skulle börja tre och inte fyra.. fyfan vilken helvetes dag ! Vaknade halv ett också så hann inte med något alls :)

2006-11-21 @ 00:12:14
URL: http://lovelyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback