King Of Style

Har haft en underbar, härlig, klockren, salt, cp-skoj helg!

Dagen började med att jag och maddis tog oss till stadion - King of style tävlingen, klockan 15.00 för att kolla kvalet. Jag var nervös som ett spett och höll mina tummar för niklas så de nästan krossades, tvingade maddis att göra detsamma. Det gick riktigt bra för niklas så han var en av de 10 som tog sig till finalen. Den började kl 19.00, så det blev ett jävla väntande och jag tror nog aldrig jag fryst så mkt som jag gjorde då. Niklas kom på 8:de plats av 24. Något som han inte hade trott han skulle göra, så han blev väldigt nöjd! Han har ju som sagt inte stått på skidor på typ ett halvår, så vad ska man säga, en riktig jävla dåre är han, men en duktig sådan :) Han och jon olsson var det enda av de svenska åkarna som tog sig till finalen också så det var ju en stor vinst bara det.


Niklas körde också en lite annorlunda klädsel på tävlingen, Skinnpaj, cheap monday jeans, rosa hjälm + snusdosa i bakfickan. "Bra att han kör tvärtemot baggystilen" sa de i högtalarna. Och det var nog ett ganska bra val eftersom det gick hem hos publiken som satan (oväntat) Sen är jag ju bara tvungen att tillägga att det var jag som valde kläderna åt honom, så det är väl bara att tacka och ta emot och känna sig hedrad. ;)

123292-100

fotat av: StockholmStreetStyle

Ta en titt
här

Skriver mer om efterfesten senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback