Kryssningen!!!

Nu ska jag berätta om den lilla kryssningshelgen:


* Koskenkorvan groggarna i hytten gjorde stämningen på topp
* Middag: Båtens vin med saftig köttbit till
* Drinkarna!! Jävla vad finnen i baren gjorde dom ljuvliga!


Jag hade väldigt kul faktiskt, även om de mest var barnfamiljer på båten. Endel av oss hade väl kanske räknat med lite mer i takt med vår ålder ;P Men sånna fanns de inte gott om. Min stämning förstördes inte p.g.a det iaf. Min tanke med kryssning var att ha trevligt, dricka goda drinkar och få tillfälle att umgås med mina efterlängtade kamrater, och det var de jag fick. Så jag steg av båten som en mkt nöjd och belåten kvinna. :)


Måste bara tillägga en sak som jag läste i aftonbladet idag:


Det som står är väldigt överdrivet skrivet om jag får säga min mening. "jagades in i sina hytter av närgångna fans" själv såg ja då inge spring i deras ben, de gick runt som alla andra där på båten under kvällen??? T.e.x så såg jag Erik och Danny utanför discot, dom stod där som vem som helst och inte en enda stod då och "trakasserade" dom? Cissi stod jag bredvid när vi köade till damtoaletten, men inte var de några "påträngande fans" då iaf.


"Gömde sig i hytten",
jepp vi märkte d =P



Kommentarer
Postat av: freddan

värsta brudarna :D

2006-11-03 @ 17:19:16
Postat av: Sanna

Fan va skoj det var!
å snygga är vi allihopa! ooo JA! =P

2006-11-04 @ 00:48:04
Postat av: caroline

så klart att vi är d ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback