Män <3 OC

123292-122


                                       Det är inte bara de kvinnliga könet som följer (slaviskt) OC:

               I natt slog vi (jag och två "män") oss ner i soffan för att titta ännu ett avsnitt av OC, avsnitt 4.

(Precis när avsnittet slår igång)
Man1: Jag hade gjort vad som helst för att få se hela säsongen nu *knådar en prilla*
Man2: Ja, hade jag haft hela säsongen nu hade jag fan skitit i att åka snowboard imån *ler*

(jag väljer att ej ta med deras namn, eftersom jag nog riskerar att få en knytnäve då)

Ett bra avsnitt var det iaf, Taylor e skön som satan! 
Summer tycker jag har blivit lite grå på sistone. Plus att jag tycker att hon blir smalare och smalare för varje säsong som går. Ta en körv föfan!


Kommentarer
Postat av: jojo

Snygg blogg du har...hur har du gjort? betalt blogg.se?? eller hur gör man?

mvh/Johanna

Postat av: miss evelina

haha , oc är så bra! :) t.o.m min lillebror har börjat kolla!

2006-11-18 @ 14:29:22
URL: http://missevelina.blogg.se
Postat av: sanna

Haha! fan vilka sköna karlar :D

2006-11-18 @ 21:25:01
Postat av: caroline

sanna: haha, aa riktiga män får man väl säga :P

2006-11-20 @ 14:03:52
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback