Packat och klart!

Sådär ja, nu har jag packat allt jag ska ha med mig. Som vanligt vet jag inte riktigt vad jag ska ta med..så jag packar ihop lite av varje...en jävla massa med andra ord. Hoppas jag hittar något i Östersund imån, har ju några timmar på mig där å titta runt innan jag sätter mig på tåget till sthlm. Resan tar bara 5h och 30 minuter...rätt så skapligt. Förut har man ju varit van (som Kirunabo) att det tar ungeför ca 135 timmar och ta sig till en någorlunda storstad!  Sandra och Sanna har redan kommit till sthlm så det sitter och partajar just nu, vill ju också va med =/ Men på söndag då jävlar gungar vi i kapp Gudrun!

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Svinkul var det. jag kom ENSAM hem vid 5tiden. hittade en liten karl. en riktigt väluppfostrad herre.. gick på internatskola och allt. fast han var ju bara 18 eller 19. men men. det fick jag reda på först när han skulle följa med mig till tunnelbanan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback