The Grudge 2

123292-62
Fattar inte varför jag vill se sådana här filmer egentligen, men något säger mig att jag bara måste. Reklamen till den som visas gång på gång i tv rutan gjorde att man bara var tvungen helt enkelt...eller nåt?:

Jag ser på
tv:n och gallskriker blundandes under filten: "Stääääng aaav...byyyyyyt kanaaaal....byyYYYYYT!!!!!"
Niklas skriker ännu högre ihopkrupen bakom kudden: "jag hittar inte fjärrkontrolleeeeeen"

Igår kväll var det dags att se hela rullen.....

Under filmen gång låg båda som två stela spett under täcket, ingen kroppsdel fick vara utanför. Det blev jäääkligt varmt.

Mitt slutliga omdöme: knäpp, svettig, spännande!

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Hahaha. jag kan verkligen se det framför mig när ni ligger där och tittar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback