Garagefesten

123292-505




 


Jag kan bara säga att hela denna kväll var helt galen. HELT! Såg ut som en lerig alkoholist när jag vaknade upp dagen efter. Dansade som en galning. Fick en knyten näve av en dam också och flög baklänges ner i stengolvet (fel och bara ha kul och vara glad när man är ute?), men fick då hjälp av en berusad dumle. Tur att han var där. Men glad var jag för det, ingen ska då få mig att lämna dansgolvet iaf. Så jag och dumble fortsatte dansa, eller rättare sagt vi flög runt som två trasor bland folkmassan. Det var kul. Sedan gick jag, frida och rasmus till tott och satte oss på högsta våningen i en trapp. Varför vette fan. Slutade iaf med att vi 3 satt på mogonkvisten hos mig och käkade mackaroner och sköljde ner det med X antal tequila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback