Det där med att sota...

123292-747

Mycket prat och skriverier överallt om just sotade ögon.
Själv tycker jag att det kan vara riktigt snyggt på andra, men på mig själv vette fan. Testade - som ni ser här ovanför. Fast jag fuskade lite eftersom jag bara sotade övre ögat. Testade underdelen också, men nej...inget för mig. Såg sjuk ut och då menar jag sjuk. Sen det där med att ha kajal innanför fransraden. Det klarar jag heller inte av. Lite löst suddande under fransraden sedan får det vara nog. Sotning hör även hemma vid mer festligare tillfällen enligt mig. Jag menar, att rosota och sedan gå ut i dagsljus ser aldrig lika snyggt ut som det gör en mörk festlig kväll.

Så på er som passar i det, grattis till er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fan va fiiint!
du passar ju jättebra i de! :)

2007-08-15 @ 21:59:53
Postat av: Marie

Jag tycker i alla fall du passade jättebra i det! Mer än 50% av sminkningen tycker jag sitter på ögonen så om du går ut så satsa lätt på det där. Kanonfint!

Postat av: Sofia

Jag tyckte det satt fint :) Fan, det brukar ju vara mest såna med stora ögon som passar i det, och uppe i Kiruna finns inte många som är kända för att ha det :) Vad jag vet. Men jag tyckte det var kanonsnyggt :)

2007-08-16 @ 10:50:59
URL: http://sofiablomberg.blogg.se
Postat av: caroline

Sanna: taaaack kompis :D

2007-08-16 @ 14:28:48
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du var duktig på det iaf. jag suger på sånt där (: Tur att man har vänner!! ^^.

2007-08-22 @ 12:49:05
URL: http://shoulderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback