Dubbeldejt

123292-742Jag och Niklas tog en liten tur med våra cyklar idag. Ett bra tag sen jag veva trampedal. Den där bilen har fanimej gjort en lat märker jag. Skönt väder var det dessutom. Vi fick för oss att göra egen lunch, pastagratäng med massa pesto och filadelfiaost. Tyvärr så verkar denna håla fatta noll + - noll om att ha pesto hemma i butikerna. Men efter att ha besökt 3 olika affärer hittade vi burken tillslut. 




Det var dessutom första gången min och Niklas cykel var ute på tur tillsammans. Man-blå och dam-rosa + vi = dubbeldejt. Snyggt jobbat!


123292-741

Kommentarer
Postat av: malle

Ahh okej.. jaa domus finns ju inte här.. grr..
Japp, snart ska hon flytta upp, känns skönt som satan =)

Postat av: Sanna

haha sweet :)

2007-08-14 @ 22:41:05
Postat av: J

Ni får väl göra egen pesto det är desutom godare!

2007-08-15 @ 11:43:12
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: nawiie

Haha, va gulligt med dubbeldejt :)

2007-08-15 @ 20:46:10
URL: http://newl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback