Fixat lägenhet i Sthlm!

123292-748Vi ska först dra om en timma, så jag kan passa på att berätta vad det där brevet handlar om....

Jag drog ju till Sthlm i början av juli för att söka lägenhet. Och bestämde mig för att inte dra hem till Kiruna förrän jag fått tag i en. Kändes rätt hopplöst där ett tag. Men, sen helt plötsligt dök det upp en 2:a bara sådär med hjälp av lite kontakter. 2 veckor tog det, sen var det klappat och klart.  Så jag har vetat om det här med lägenheten rätt länge nu + att  jag och karln som äger lyan skakat hand och allt. Men jag har ändå inte viljat "skrika ut" det till alla förrän kontraktet har varit påskrivet och skickat.  Man vill ju vara 110% säker. 

Jag och Niklas drar dit om ca 2 veckor och börjar leva, ska bli sjukt kul. Sedan drar han till Åre där vi har våran andra lya för att förbereda vintersäsongen. Jag kommer fortsätta vara i Åre så ofta som möjligt då Niklas är där. Men eftersom han alltid är på resande fot i stort sätt hela vintrarna så blir det nog inte så ofta. Kommer sakna säsongslivet i Åre, men det ska bli spännande att bli stockholmare igen :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet, värsta kollen ;) haha nevars.
Fan, vilken tur med lägenheten ;D

Postat av: malle

herregud, ska du också bli en stockholmare.. fi fanken :P

2007-08-16 @ 18:20:28
URL: http://mallezzz.blogg
Postat av: nawiie

Fan va nice, welcome back till 08 då :)

2007-08-16 @ 21:07:30
URL: http://newl.blogg.se
Postat av: josefin

åhå! va glad ja blir før dig! hoppas allt blir tipptopp.. och nu har man ju ænnu en anledning att ta en svæng førbi stockholm =) puss

2007-08-17 @ 09:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback