Förgiftad...

Ja, det var väl bara det som fattades. Att ligga med högfeber och halsont räcker tydligen inte. Nä, för 5 på morgonen idag hälsade matförgiftaren på hos mig. Och fyyyfan vilka magsmärtor. Först drabbades syrran tidigt på kvällen, sedan brodern strax vid midnatt och tillsist jag. Trodde jag först hade fått en rejäl magsjuka. Men sen fick jag höra ett erkännande av syrran att hon slarvat med maten hon lagat till oss igår. Rötmånaden är inget att leka med.

Har äntligen kommit upp från sängen iaf, efter att ha legat hela dagen (ifall man inte räknar med de X antal toabesöken)

Jag känner mig så frääächs just nu!

Kommentarer
Postat av: carro

hojja vad hemskt ://

Postat av: frida

ååå vænnen! hoppas att du piggnar till snart:) KRYA PÅ DIG!

2007-08-03 @ 10:54:40
Postat av: caroline

Frida: nåå, tack vännen! Ska skiva ett mail åt dig snart :D

2007-08-03 @ 11:01:17
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback