Åretåget går om 3h...

123292-957

Lägger upp några bilder på mig och mina vänner från juldagen då vi var ut i Kiruna. Kul kväll. Har massa fler partybilder, men dom får vänta till efter nyår.

Mitt tåg till Åre går om ca 3h. Jobbigt och sitta och puttra hela natten. Men men...resan kostade ju bara 250kr, så det är väl kanske värt ändå. Hoppas bara ingen har vinterkräksjukan på tåget. Är livrädd att få den! Halva min släkt här i Sthlm fick den på självaste julafton. Lagom efter julmaten. Fiii! Nog om sprutsjukan. Ska iaf bli sjukt kul och åka till Åre och träffa alla igen!

Kommentarer
Postat av: kompis

det var ett jävla påklistrat leende från mig. ha. men hörru skicka alla bilder nån dag :) kraam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback