Jag sitter säkert denna fredag...

123292-938
Bokade en rätt skaplig tågresa igår upp till Kiruna. Åker sent på fredagkväll den 21:a och är i Kiruna lördag kl 16.00 ungefär. Det är en sovplatsbiljett som jag kommer få dela med två andra damer. Jag hatar verkligen tåg, men vad gör man. Nu "sitter jag ju säkert" iaf. Ryktet säger ju att de kommer läggas upp fler flygningar strax innan jul. Så denna bokade tågbiljett kommer jag bara ha som en liten reservbiljett i fickan så länge. Min jakt efter flyg fortsätter...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Aa, men nu har du ju en tågbiljett så de löser sig säkert.
Ja men du som bor i Stockholm borde väl hitta massa fint till nyår? :P

Postat av: Anonym

Vilka helt fantastiska vackra bilder du lägger in i din blogg. All cread till dig för det :)
Mjo mitt badrum är helt ok, trots att det är typ 3 kvm :). Beror lite på vad man jämför med :)

2007-12-07 @ 15:53:32
URL: http://yesfiorella.blogg
Postat av: Madelene Löfblad

ja, den är helt sjukt bra!

2007-12-07 @ 19:45:04
URL: http://negerboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback