Lite om pedikyren jag var på igår..

123292-949
Helt underbart! Fötterna fick en total makeover kan jag säga. Tårna riktigt spretar av glädje just nu. I alla fall...de hela började med ett fotbad sedan blev de slipning, borrning, klippning, smörjning, grävning...ja, det va allt möjligt. Sedan lacka hon naglarna i valfri färg (se bild). Som avslutning fick jag en massage, som var obeskrivlig.

Själva slipningen var nog lite kämpig ändå. Det kittlades så jävla mkt och jag höll mig så länge så jag började skaka. Sedan brats det, skrek av skratt. Vekfan jag vet, men jag kunde inte hålla mig.

Någon som var lite roligt var att pedikyren och bikinivaxning höll till i samma rum. Inte ens ett litet skynke höll oss isär. Så där låg vi och spreta tår medans dom andra låg och bresa ungefär. Finurligt må jag säga.

Denna pedikyr gjorde jag på
Beauty & SPA Center där samtliga behandlingar utföres av elever. Mkt duktiga. Jag gjorde en pedikyr med lackning. Som kostar 320kr och då får man även ta med sig hem nagellacket som man valde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback