Besök + en resa till sthlm

123292-324

Japp, nu ska jag berätta en lite nyheter här:

Jag ska nämligen få besök igen! :D Denna gång blir det av min vän sanna. Hon kommer hit om några dagar. Och stannar till nästa vecka. Ska bli sååå kul. Vi ska då hinna med en massa roligt att pyssla med medans hon är här. Hon kan ju varit här redan några gånger, så hon vet vad som gäller här i åre ;P När sanna åker hem, så får jag som sagt besök av min mor som kommer hit nästa fredag. Vi två har även bokat upp att vi ska gå och kolla Idol-markus, som uppträder på bygget den kvällen. Då ska hon allt få se hur vi årebor partajar ;) Ja, men än är det inte slut. För att 2 dagar efter att mor åkt hem så drar nämligen jag till stockholm. Där alla mina vänner kommer att befinna sig under sportlovet. Kan tyvärr inte bo hos carro eller maddis eftersom dom har full lya. Så jag tänkte nämligen bo antingen hos farfmor eller pappa. Fast det blir nog att jag bor hos farmor eftersom hon bor mer centralt. Resan är bokat och klar och farmor vet inte ens att jag kommer än. Är nog bäst att jag ringer henne ikväll och medelar detta. Men jag vet ju att hon bara kommer bli glad av att få lite sällskap.

Har mkt att se framemot, så mitt liv är på topp just nu 123292-323

Kommentarer
Postat av: Marie

fin bild på dig

Postat av: carro

roooligt det ska bli :D:D miss you very much !

2007-02-13 @ 01:34:39
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Sanna

wiiiihooo :D

2007-02-13 @ 17:04:17
Postat av: anna wintour

mycket fin bild perfekt till 14 februari

jag läste just om en ung flicka i Sverige som prostituerat sig sedan hon var 16 år gammal. Det händer att hon kan tjäna ca 80 000kr på några timmara. Jag tog med reportaget på min blogg du kan läsa vidare där.

2007-02-13 @ 21:24:53
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback