Mor & dotter

123292-370Fick mitt sprut i brevlådan redan idag. Bra där. Fast jag ska nog spara den till min sthlms resa nästa helg. Imån på morgonkvisten anländer min kära mor hit. Synd bara att jag måste jobba hela helgen. Men sedan är jag ledig i 3 hela dagar iaf :D Vi ska gå på bygget imån och kolla markus, som mamma så gärna vill se. Mor och dotter i fyllan på bygget kan bli kul, haha! Behöver ju inte vara rädd för snuskar i buskar iaf eftersom jag har modern vid min sida.
Ååh, längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Janette Singeltjejen.

Hej! Jag har en blogg som hyllar singellivet.

Http://janettesingeltjejen.blogg.se

Jag hoppas du gillar den.

Puss Puss Janette

2007-02-22 @ 23:32:15
Postat av: sofia

kul :)

Postat av: camilla

och den första mars är det min tur på hc :P ha så kul! kram

2007-02-23 @ 00:38:26
URL: http://camiillaa.blogg.se
Postat av: josefin

jajamensan.. nu åkte de av en bra bit när ja ändå va hos frissan.. och säg nu inget negg om dina underbara lockar! du är ju alltid skitfin i håret..! jadu, nu va de ett tag sedan vi sågs och hittade på något.. vi får ta tag i de sen.. kanske när din mor har åkt. eller åker du till sthlm på en gång då? kram!

2007-02-23 @ 01:10:17
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: Maddizzz

Jaa.. men jag har ju fixat så jag ser fler kanaler! :D jag har blivit ett riktigt tv-freak.. jag har tom börjat kolla OC! :P

2007-02-23 @ 12:32:03
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback