Packad

Jag och sanna tog en liten promenad på byn idag för att svalka av oss våran baksmälla lite, och först idag, dagen innan VM tar slut märker jag av hur jävla mkt folk det egentligen är här. Nästan att man fick boxa sig igenom folkmassan. 

Hittade även en bok idag som jag fastnade för och därmed köpte:
123292-342
Packad - En tonårsalkis Memoarer

Nu ska jag gå och hjälpa sanna i köket som står och lagar tacos.
Sedan ska vi kolla filmen "När mörkret faller"
Igår var jag, sanna och frida på bygget, mer om det kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt med promenad :)

Postat av: Anonym

Hej

Kan du penta mitt hår?

2007-02-18 @ 22:33:10
Postat av: Robin

Hej

hur lång är du?jag är 144cm lång.

Kram Robin

2007-02-18 @ 22:52:47
Postat av: Maddizzz

Va fan.. du måste ju uppdatera nångång..

2007-02-21 @ 15:50:34
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback