Party!

Fredagen/Bygget: 
Vi (jag, sanna och frida) hade först en liten förfest hemma hos mig. Jag och sanna drack våra corona med lime och frida sitt vita vin. Jag hann få i mig 3st innan vi drog ut för att hoppa in i taxin vi hade beställt, men den taxin kom aldrig (???). Tillslut blev vi less och klockan blev för mkt. Så sanna ställde sig på vägen och stoppade en östersundstaxi. Vi frågade om vi kunde åka med honom. Han sa att det var ok. Den taxin var också mkt billligare än åretaxin, så det var ju bara bra. När vi väl kom fram så hade det blivit lååång kö. Vakterna förvarnade oss i kön att vi ej skulle komma in. Men vi vägrade lämna kön. Och det var bra, för efter 3min var vi redan inne.

Det var väldigt blandade åldrar ute. Karlarna med ring på fingret hade man ju helst velat knäppa till i nyllet...fyfan, men annars blev kvällen riktigt lyckad trots allt.  

Pratade med min arbetskamrat igår! Hon hade också varit på bygget den kvällen. Hon hade knäat en man för att han hade taffsat på henne. HON hade blivit utslängd. Det säger väl allt om vakterna här i byn. Hatar dom allihopa kan jag säga.

Söndag/Dippan:
Denna kväll kom vi inte på dippan förrän vid 12. Men det var lungt för det var ingen kö då. Jag och sanna var lite rädda att det skulle vara dött. Men där hade vi verkligen fel. Helt pressat med folk. Dansade en hel del den kvällen. Vaknade upp dagen efter med ett stort blåmärke på magen, ryggen och armen. Måste varit många med vassa armbågar den kvällen.

Kan bara säga att jag haft riktigt kul dessa onyktra/nyktra dagar med sanna. Har verkligen saknat våra partyn tillsammans...! Hoppas ochså att våran saftiga plan går som planerat :D





Bakismaten:


Kommentarer
Postat av: carro

Roligt med bilder :D

Postat av: Sanna

Fyfan vad snygga vi är allihopa :D
hihi
nej men.. fina bilder !

2007-02-22 @ 15:14:27
Postat av: caroline

sanna: hihi....vi borde tagit fler...men d hinner vi ju sen...;P

2007-02-22 @ 23:45:39
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: josefin

kuuuul me bilder! och vilken pangbrud du va på sista bilden.. verkligen jätte fin!

2007-02-23 @ 01:30:35
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: Pediahowimetyourmother

Interesting.

2007-12-22 @ 20:45:51
URL: http://pediahowimetyourmother.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback