Råkade få min kund att börja grina igår....

En kund (tjej i min ålder) skulle fylla på sin mobil igår på jobbet. Hon betalde och fick sitt nr att knappa in. Men hon kom tillbaka ganska fort till mig igen...rätt så upprörd!

Hon: Du har gett mej fel!! Jag skulle ha halebop, INTE comviq!!
Jag: Oj, gjorde jag? Fan, (jepp jag svär inför kunder, inte bra) förlåt, vi gör om allt då.
Sedan gick hon iväg och började knappa in igen.

Hon står bara några meter bort och kämpar, ser på henne att det ej går så bra.

Hon (förtvivlad): Neeej, nu har jag försökt knappa in så många gånger så nu har dom spärrat så jag inte kan fylla på min mobil på två timmar.

Tjejen bryter ihop och börjar grina...

Jag: Men du får låna telefon av mig om du vill?
Hon: Neej...(kan knappt prata för att hon är så lessen)

Sedan går hon ut från butiken.

Jag blev lite chockad faktiskt på hur hon betedde sig. Mystisk tjej. Sedan började jag undra lite smått varför hon kunde bli så förkrossad. Kanske hade hon ett span på G. Som hon ville sms till. Men som hon tyvärr inte kunde p.g.a 2-timmars spärren. Hennes alla-hjärtansdag dejt kanske gick åt helvete....och allt detta bara p.g.a lilla mig ;D


Kommentarer
Postat av: carro

haha hon verkar ju psyk ;D

Postat av: Anonym

hahaa pms kanske^^

2007-02-16 @ 06:59:23
URL: http://agapi.blogg.se/
Postat av: carro

Gör gärna utmaningarna på min sida :)

http://lovelyc.blogg.se/160207070426_hearts_utmanad.html#comment

2007-02-16 @ 09:13:45
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback