Depp och jag på unga dar

123292-232
En av mina favoritfilmer när jag var liten. Jajjamen, inte var de bara disney figurer på filmomslagen jag hyrde som liten skrutt. Satt och kollade den om och om igen, även fast jag aldrig förstod vad den egentligen handlade om. Kunde ju varken språket eller hinna med texten på dom unga åren som jag levt då, 6år kanske. Mor kopierade filmen sedan så jag slapp hyra samma film hela tiden. Den finns fortfarande kvar, dock dålig kvalité, men en godbit för det.
 Tror jag tyckte Depp var en Cry-Baby redan på den tiden :D

Kommentarer
Postat av: frida

detta ær helt sjukt carro!!! gissa vilken film vi skulle hyra igår??????? cry baby! fanns dock inte kvar i sortimentet:(!!!! ARG! absolut min favvofilm sen ja va liten oxå.........måste va ødet carro.....ødet! har bokat biljetter nu, så næsta søn e ja i åre:) kraaaaam

2007-01-08 @ 08:07:06
Postat av: caroline

hihi....d MÅSTE va ödet :D Är det nu på söndag du kommer?? LÄNGTAR jätte jätte mkt!! Du å jag på dippan då :D kraaaaaaaam!

Postat av: frida

ahhh! jag kommer inte förens nästa helg!!:( kommer med tåget kl 2130.......blir inte mkt tid till förfest då......:( ja vet precis hur det kommer bli! då kommer jag hälla i mig alkoholen å sen kommer det bli medvetslöst hela kvällen!!! haha. men jag hör av mig!! LÄNGTAR JAG ME, SOM FAAAN!

2007-01-11 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback