Ägget som blev kvar...

123292-422
När jag tog emot en kund i kassan idag:
Han hade nog just slutat jobbet, för han hade sina arbetskläder på sig och var lite svartsotig i ansiktet. Den var lååång kö bakom honom. Han norpade åt sig snabbt ett kinderägg och la den på bandet. När han sedan hade packat ihop alla sina varor för att sedan gå märker jag att ägget ligger kvar. Jag ropar då med hög och rejäl ton "Du glömde KINDERägget"  Alla vänder sig om och kollar på honom. Han stoppar snabbt ägget i påsen och visar samtidigt upp en rejäl eldröd fejja till publiken som skådar. Tjejen som jag sedan tar emot säger "Det där är ju det sista man vill glömma kvar" Och så skrattar vi i kapp. Han hör och går ut! Tycker inte det är fel att retas med kunder, lite kul måste man ju få ha på jobbet iaf! Men denna gång fick jag faktiskt lite dåligt samvete efteråt. Så jag hoppas att ägget hade en rolig överraskning att trösta honom med ♦

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAha kul :D

2007-03-16 @ 21:25:21
Postat av: Dress Like a Princess

hehehe :)

Postat av: carro

gött :D

2007-03-19 @ 00:22:20
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback