Fullt upp

123292-478

Solen värmer lika mkt idag, och man blir bara så glad :D T.o.m baksmällan släpper när det är så underbart ute. Jag och niklas tänker åka upp till fjälltoppen och sola någon dag nästa vecka. För denna vecka är vi tyvärr fullbokade båda två. Jag med mitt jobb och han med sin träning inför den kommande tävlingen i helgen. Han är just nu och testar hoppet. Tyvärr är han inte så peppad alls nu. Men det löser sig nog. Han vill heller inte känna någon press inför tävlingen och känner just nu  "jag ska ha så roligt som möjligt bara". Igår skippade han tävlingen eftersom han behövde vila upp sig efter helgens skidåkning och fotande. Och fick därmed skit från jon..."du får inte låna rockperuken om du inte befinner dig på träningen imån" öööh? haha! (Åkarna ska tydligen ha rock-fest idag) Jag tycker iaf att han kör så mkt som han vill själv. Blir ju bara värre om han  "träna sönder" sig hela jävla veckan och sedan vara utpumpad på själva tävlingen. Han skippar ju iaf att gå ut och supa ner sig varje jävla dag nu framtill tävlingen, som alla de andra åkarna kommer göra. Härlig uppvärming inför tävlingen, eller inte.


Kommentarer
Postat av: bigsam

fy fan jag skulle vilja leva rocklivet :D jag ska fan komma ner någon gång och supa sönder åre. vissar hur vi norrläningar super :D fast först måste man lära sig att gå igen och sen fixa lite pengar :D hoppas ni har det jävligt varmt vi hade fan 25+ i solen idag :(

Postat av: Anonym

Oj häftig bild, något som jag aldrig skulle våga=/ haha

2007-03-28 @ 08:06:59
URL: http://agapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback