Hemlig plan

123292-425

Sommarefesten är nog den roligaste festen här i åre. Fast man vill ju egentligen inte längta allt för mkt till den heller eftersom det också är den sista festen på hela säsongen. Sen är allt över och alla säsongare flyr åre. Även jag...(iaf tror). Men jag och maddis kokade iaf upp en het (hemlig) plan igår kväll/natt. Hon ska nämligen komma upp hit då. Gött. Vi har redan bestämt vad vi ska klä ut oss till. Och dessutom hittat perfekta kläder till det också. Härligt att vara ute i god tid. Detta kommer bli riktigt bra. Hih! 

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Jaa.. jag kollade upp igår och jag var ledig..eller egentligen inte.. är ledig i en vecka där.. o precis den dagen har jag seminarium.. men jag tar ledigt ändå! :D

Postat av: carro

vill också vara med.. fast inte med er såklart ;D

2007-03-19 @ 00:21:41
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Teonatalia

Great site!!!

2008-10-22 @ 13:03:27
URL: http://teonatalia.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback