Inlägg från sthlm

Postar ett liten inlägg härifrån stockholm. Har spenderat hela helgen men kvinnorna. Fan vad kul vi haft. Men idag tog jag mitt pick och pack till hägersten för att vara resten av min tid här i stockholm hos min farmor. Så idag har jag och farmor suttit i flera timmar och pratat och druckit kaffe (när farmor väl sätter igång så.....) Hon är världens sötaste människa. Pappa blev rätt less redan efter 5min och drog sin dagliga springrunda istället. Jag är än idag imponerad av hans nyttiga och hälsosamma liv. Frågade han idag om han verkligen njuter av att springa en mil varje dag. Och det gör han, det är höjdpunkten på hela dagen för honom. När jag är 49år ska jag, (eller iaf vill jag) också vara en lika duktig hurtigbulle som han.

Har shoppat ett lager här också, vääääldigt skönt med nya kläder kan jag säga. Imorgon blir det ännu mer påfyllnig.

Igår var jag, carro, maddis och sofi på Café opera. Lite väl krystat på grund av nykterheten, men ändå mysig och trevlig på något vis.
123292-372
Här är vi, och där är jag, den enda bruttan som inte kollar in i kameran (hatar att bli fotad). Är även bruttan som hellre tar en redig pilsner istället för en drink. Sån är jag. Brun var jag iaf. hih! Brunsprayen jag sprutade på häromdagen gillade jag starkt :D


Kommentarer
Postat av: josefin

kul att höra att du verkar ha de bra! du får höra av dig när du kommer hem så vi kan ses och snacka lite.. och så du får visa dina nya inköp =)

Postat av: Anonym

Fin du är!

Saknar dig! Bara 20 dagar kvar nu!

Puss puss

2007-03-06 @ 00:09:37
Postat av: Sanna

Vad bra att du gillar sprayen :D
Ni är fina hela bunten!

Ha de gott

2007-03-06 @ 21:47:45
Postat av: niklas

Glömde skriva namn.

2007-03-07 @ 00:34:47
URL: http://niklaskarlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback