Koma

Vilken helg säger jag bara, riktigt kul på både personalfesten och igår på wersens. Men idag är en mindre trevlig dag kan jag säga. Vaknade upp klockan 15.00. Full som ett ägg fortfarande. Och telefonen hade ringt så mkt att den tillslut dog. Jag var tvungen att fortsätta sova. Vaknade igen klockan 19.00 när agnes ringde. Vi hade ju bestämt att vi skulle umgås idag. Men så blev det ej, synd! "Du kan ju ringa imån när du vaknat upp från koman, haha" Tvingade mig ner till ica för att handla för en timme sen. Och där höll jag på att svimma i kön. BLÄ! Skämmigt. Men nu har jag iaf ätit mina vindruvor så nu mår jag lite bättre iaf. Trots allt så var det värt att ha en sån här förjävlig koma-dag eftersom helgen var sjukt kul. Imorgon kommer även bilder. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: josefin

bra att du hade kul..! ja hade ju en liten "dipp" där ett tag. men de gick över.. (man ska aldrig börja prata känslor när man är lite på lyset! de slutar nästan alltid i tårar för mig..) ser fram emot bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback