Packat & klart

Fan...har försökt att lägga in bilder här på bloggen från i fredags, men det funkar ju inte :(

Har iaf packat nu, ska endast ha en liten minibag med mig. Har inte tagit med mig några kläder alls nästan och dessutom inga partykläder. Så det gäller att jag hittar något på marknaden innan vi ska ut ihelg. Annars blir det nog....inte så jävla kul kanske. Men jag har iaf tänkt att ju mindre jag tar med mej, ju mer kan jag köpa. En bra och härlig tanke tycker jag.

Har haft en liten upplevelse i min toa idag också, en väldigt brun sådan. Jag har nämligen använt min
sprutburk. Jag kan iaf säga att det inte var det lättaste att stå och spruta detta på sig själv. Blev lite fel där på endel ställen, men då tog jag bara mitt citron diskmedel till hands, så löste sig allt. Mitt golv fick sig också ett litet sprut. Så jag har stått på alla fyra och skrubbat. Är lite rädd för hur jag kommer se ut imån på morgonen när jag vaknar och går fram till spegeln. Är det negativt så blir det iaf att inhandla första bästa heltäckade polon i sthlm. 

Snart ses vi kvinnor :D


Kommentarer
Postat av: josefin

hoppas du får en underbar vistelse nere i staden och att vi får tid att ses när du kommer tillbaka! puss & godnatt!

Postat av: Maddizzz

Jaa.. du ser väl 3 glada kvinns som kommer rullandes! :D hehe nee.. men glada är vi väl.. kanske lite berusade också! :) syns om sisådär 15h!

2007-03-02 @ 12:28:20
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback