Påväg hem

Inte många timmar kvar tills jag åker hem nu.
Igår satt jag och farmor uppe rätt sent och kollade massa bilder från när farmor, farfar, pappa och farbror var uppe i Åre på semester på 70-talet. Hehe, det var kanska kul. Pappa hade på sig utsvängda jeans, kort röd dunjacka och pilotbrillor :P Farmor berättade också att när pappa var i sina unga år stod flickor på kö bredvid deras hus brevlåda för att få en glimt av pappa, haha.

När jag kommer hem ska jag göra nya försök med att sätta in bilderna från min och mammas kväll på bygget. Sedan kommer nog lite bilder härifrån sthlm också.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Din pappa var alltså med andra ord en riktig hottie back in the days! ;P

hör av dig när du är hemma!
kraaam

2007-03-08 @ 19:24:09
Postat av: Johnnyandrea

Great .Now i can say thank you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback