Personalfesten

Lördagen blev lite stressig för min del eftersom jag var en av dom få som tyvärr fick jobba till sent denna kväll. (Även dagen efter personalfesten fick jag kliva upp tidigt, klockan 8, p.g.a att jag började tidigt, bra tajming)

Kom iaf hem stressig som fan, fixade mig och tog sedan en taxi till Christine där festen skulle hållas. Jag möttes av sång och glada (berusade) miner. Hann bli bjuden på grekisk hembränt direkt från dunken och tequila innan jag ens hunnit komma in i huset och och ta mitt första andetag. Men det var kul! Denna kväll var efterlängtad av alla och det märktes. Blev även väldigt imponerad av christines enorma hus. Det såg nämligen ut som att det var "The Queen" själv som bodde där. T.o.m. när jag satt på toalettsitsen kunde jag inte låta bli att bli fascinerad. Eftersom handdukarna var upphängda som konstverk på väggarna. Satan.

Kvällen gick alldeles för fort tyckte jag, klockan 1 drog vi på country, varför vet ingen. Gick endast runt 50-taggare på stället. Men där hann vi (som tur) bara vara en timme eftersom dom stängde 2. Men dansade loss gjorde vi ju iaf hela gänget. Och det var kul :D Hoppas på fler personalfester om en snar framtid. Vi ska ju trost allt skiljas om 1 och 1/2 månad. Så några till måste vi klart hinna med, eller hur? Jag vet att ni läser :P




Har valt att inte lägga upp vissa (lite för extrema) bilder p.g.a att jag nog då riskerar en knyten knoge när jag kommer till jobbet imån, hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Ni ser ut att ha haft trevligt iaf.. jag vill också ha ett sånt jobb som alla är i ungefär samma ålder...

Postat av: knivenokanibalen

oh sjukt kul att se du. Vi vill ha en skiva med alla bilderna,och eftersom vi kom på idén så får vi första tjing.Bra va?..det var hårt att stänga idag utan dig.höhö. //petter o ola

2007-03-14 @ 20:52:43
Postat av: knivenokanibalen

oh sjukt kul att se du. Vi vill ha en skiva med alla bilderna,och eftersom vi kom på idén så får vi första tjing.Bra va?..det var hårt att stänga idag utan dig.höhö. //petter o ola

2007-03-14 @ 21:00:10
Postat av: Anonym

vilka fina o roliga bilder :D ni måste ha haft det kul

2007-03-14 @ 21:30:05
URL: http://agapi.blogg.se/
Postat av: josefin

tack tack.. =) kände at ja fick lust att göra något med den så då blev de lite nya färger och så där.. absolut fika! ja är ledig sön-måndag.. så söndag då kanske? eller lördag.. jobbar inte så länge då heller tror ja..

2007-03-15 @ 10:34:35
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: kompis

ser riktigt trevligt ut på erat partaj !
och vilka heta karlar.. :D hihi

2007-03-15 @ 18:21:42
Postat av: carro

vad söt du är min vän :)

2007-03-19 @ 00:23:00
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: Samvanessa

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2009-10-07 @ 09:36:29
URL: http://samvanessa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback