White night + en sur granne

I söndags var det som sagt Wersens som gällde. Först en liten förfest hos grannen. Varenda människa var vitklädd och dessutom hade dom smyckat hela Wersens i en vit beklädnad. Hade väldigt kul. Hitta även frida i den vita dimman, har ju inte träffat henne på över en månad ju. Blä, vilken dålig stil av oss. När wersens stängde sprang vi två ner en vända till dippan för att kolla läget. Båda var på G som satan, så att gå hem och sova var det inte på tal om. Så vi bestämde att vi skulle ha efterfest hos mig. Folk som kom ut från dippan hörde att det var prat om efterfest. Men vi var väldigt bestämda och sa att det bara var vi två som skulle ha efterfest. Och ingen annan var välkommen. Haha. Väl hemma i lyan drog vi fram Minttuflaskan och drog på justin i högtalarna. Tills granne nedanför kom och plingade på. (mer om det sedan) Här satt vi iaf till morgonen. Vi hade tydligen mkt att prata om :P Och törstiga var vi dessutom eftersom den där minttuflaskan var torr och tom på morgonen :D

Tillbaka till grannen: Brukar nästan aldrig ha efterfest hos oss. Men jävlar när det väl händer så ska folk klaga direkt. Vi hade inte ens musiken högt. Den där bruttan som plingade på ska inte säga så mkt själv eftersom dom har efterfest varenda jävla natt. Jag måste dessutom tvinga mig att hinna somna innan klockan slår 02 eftersom jag vet att då brakar helvetet löst nedanför mitt sovrum. Och hinnar man inte med det så får man ligga och rulla tummarna tills dom stupat själv. Denna kväll hade dom tydligen inte lyckats få till en efterfest. Och att höra att grannen ovanför (jag) lyckats med det, skar djupt i deras nersupna skallar tydligen. Jag och frida spelade ju iaf bra musik i jämförelse med vad dom brukar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men ååå vilka tråkiga bilder :P

2007-03-13 @ 22:34:15
Postat av: Anonym

sa sanna

2007-03-13 @ 22:35:00
Postat av: caroline

jag e faktsikt sjuk ju...snyft! Imån kommer de iaf ca 20 bilder från personalfesten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback