Bara för att man flyttar från Åre!!!

123292-922
Niklas berättade till mig att hans polare fixat gratis liftkort till mig i Åre för hela säsongen. Bra är väl det, men lika jävla typiskt är det också. Har spenderat de två senaste vintersäsongerna i Åre utan liftkort p.g.a att jag inte ville pröjsa flera tusen på ett eftersom jag visste att jag ändå inte skulle åka tillräckligt för att vara värt det. Men nu, helt plötsligt när man flyttar. Ja, då dyker det genast upp sånna här grejjer. helvete. Jaja, får väl försöka åka upp i vår för att utnyttja liftkortet en gång iaf. Kan ju inte sälja det heller (som jag tänkte först) eftersom det står mitt namn på den.

Kommentarer
Postat av: frida

heeeeej!!! skit i det, du kan sälja det till mig:) men du! jag ska till åre från den 30-3 jan!!!!! är du där då? FAAAN va jag saknar dig kvinna!!!

2007-11-26 @ 17:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback