Brunaktig pölsa...

Slukade just i mig den sista biten av blåbärspajen som Niklas gjorde igår. Den gjorde du bra pöjk!  Nu till något helt annat....

Idag var hela entén till skobutiken jag jobbar i täckt av något som är allt annat än välkomnande för våra kunder och då menar jag ett tjock lager med brun pölsaktig spya. Väggen, golvet, dörren...allt! Fyfan! Tur så var det inte jag som fick kliva över skiten när jag skulle in genom dörren. Det fick chefen göra. Jag fick som tur bara se pölsresterna. Städaren hade städat underbart bra. Jag jobbade på herravdelningen hela dagen idag, jag hade 3 kunder på 6h. Mellan denna enorma rusningen hann jag även dammputsa varenda sko och knyta rosetter i 4h.


Kommentarer
Postat av: Anna

jajaa.. jag är skitduktig =P ...... försökt göra om min blogg lite, går åt pipan, känner mig lite dum måste jag medge =) gör som det står men det blir ändå fel, försöker få en toppbild på sidan men det gåår för tusan inte, tyckte du det var svårt? Du har jhu gjort en hel del på din blogg så =)
vad roligt föresten att du fått jobb!!!!!!!!

2007-11-06 @ 05:52:56
Postat av: fiorella

ÅH FY VAD OTÄCKT.

På mitt gamla jobb, Ica Maxi. Så var det någon som bajsade på två ställen i våras inne i affären på govlet :) Det tyckte jag var hysteriskt roligt eftersom jag hatar den personalen där så det var rätt åt dom. haha :)

Postat av: carro

Gott med blåbärspaj :) Men oj, va konstigt..

2007-11-06 @ 16:27:20
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Maddizzz

Hur gick det att sova inatt?

2007-11-06 @ 20:17:01
URL: http://maddizzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback