Fixat och donat

123292-929
Har inte haft tid att sitta framför datorn alls idag. Hållt på att fixat och donat här hemma hela dagen. Möblerat om, möblerat om igen, dragit, burit, möblerat om än en gång och ja, tilslut fick jag till det. Gick galant att bära bokhyllor. Man är ju så ivrig och envis så man skiter i om man bryter ryggen, bara man får till det. Det var bara den där soffjäveln som skulle vara så extremt besvärlig. Efter en massa vinklande och vändande så fick jag iaf ut den halvvägs från rummet. Men sen tog det stopp. Soffjäveln bockerad hela hallgången ju och så vill man ju inte ha det. Halva etermiddagen tog det att få in den igen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, nåå ta det lugnt där i lyan så du inte bryter ryggen :)
kul att ni ska myyyysa ihelg. Jag är lite sliten idag.. var ju ut och fotograferade igår! Det är de jag
jobbar med på babylon :)
kom ihåg kampanjkoden om du ska bli medlem: EF383 .
Trevlig helg!!

Postat av: Sigbjornellinor

Merci for all the wonderful writings

2009-06-12 @ 07:23:56
URL: http://sigbjornellinor.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback