Gossip Girl!!

Nu ska jag se det nya avsnittet. Enligt Nawiie skulle avsnittet sluta väldigt spännande.
 Blir inte förvånad :D
123292-904
Min favorit är helt klart Blair, vilken gudinna. Hon är en sån där riktigt jävlel fast på ett härlig sätt. Tycker också att hon är så lik Kathryn (Sarah Michelle Gellar) från filmen En djävulsk romans. Alltså inte till utseendet, utan till sättet. Båda är presic lika härligt ondskefulla. Passion. En djävulsk romans är förresten en av dom bästa filmerna jag sett.

Kommentarer
Postat av: [nawiie]

hihiih ja så spännande att man dör! Jag gillar förresten chuck, det är något med honom som jag gillar, vet inte vad men nåt ere :p

Postat av: Emelie

VARFÖR måste det gå så många dagar mellan varje avsnitt... man vill ju se allt nu!!!

2007-11-15 @ 20:04:21
URL: http://www.wallaballa.se/blogg/wp
Postat av: Amanda

En djävulsk romans är underbar! =)

2008-03-27 @ 12:04:25
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback