Nanne´s show

123292-909
Vi var ju och kollade Nanne igår som sagt. Jag hade missuppfattat hela grejen jag, trodde att vi skulle gå på julshow. Fast egentligen var det föreställningen "Vild". Ännu bättre då. Först åt vi god mat, mozzarellatoast till förätt och oxilé till huvudrätt + drack några flaskor rött. Gött så ini. Vräkte i mig allt även fast jag var mätt redan efter halva förrätten, inte ofta man bjuds på sånna här kristallmiddagar.

Nannes gjorde ett imponerande uppträdande. Rock´n´roll, schlager, pop, show och musikal, allt i ett. Fast skorna hon stojja runt i var ju ändå höjdpunkten på det hela. Högsta klackarna i hela showbiz, ooh ville ha alla. Synd att man inte fick fota under föreställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback