Nyår = Åre

123292-927
De händer grejer nu. Har precis bokat resa till Åre under nyår. Såg nämligen att jag var ledig just under dessa festliga dagar. Gött, så ini norden. Kom även undan med en billig resa efter lite pusselspel. Kommer dock flyga hem en tidig onsdag morgon, så jag hinner bara landa så ska jag till jobbet. Fast jag har redan förvarnat min chef, så det är lungt. Får börja först kl 11 så jag "hinner landa ordentligt" som hon sa.

Och, Frida!!! Nu jävlar tar vi igen stort på allt vi missat!!

♥ Längtar! ♥




Kommentarer
Postat av: Mor

Hej igen undra om Niklas har läst sin blogg eftersom vi ej fått svar av han. Robin vill köpa dom vita glasögonen han på sin blogg ifall han inte har sålt dom redan kan du säga det åt han.
Mor

2007-11-27 @ 23:26:30
Postat av: caroline

Mor: ja just ja, glömde säga att dom redan var sålda..tyvärr :( Men det kommer komma fler tillfällen! kram!

Postat av: Sofia

Joo, ville ha lite omväxling ;) haha

2007-11-28 @ 17:39:39
URL: http://bloggis.se/sofiablomberg
Postat av: frida

ahhhhhh jag såg en GRÅ dag närma sig idag.....men så läste jag din blogg och såg att du bokat och att allt är klappat och klart för åre under nyår!!! GLÄDJE i min själ!! fan va kul det ska bli! LÄNGTAR alldeles för mkt och det är en heeeeel månad kvar!

2007-12-03 @ 15:29:22
Postat av: Thorstella

I love this page.

2010-01-27 @ 09:12:58
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback