Resultat efter volymbehandlingen...

123292-906
Volympermanentade håret förra veckan som sagt. Blev inga lockar, alls! Fast det var ju inte det jag var ute efter heller utan själva volymen. På bilderna (båda) har jag endast låtit håret självtorka, inga medel och grejer har jag i heller. Kolla bara in före-bilden. En slickad hjässa och inge självfall så långt ögat kan skåda. Nåväl, efter att jag gjort permanenten och sedan skulle duscha av all fixering så kände jag direkt skillnad. Håret jag kramade om hade helt plötsligt blivit dubbelt så tjock. Underbart bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha det lät ju bra. Vad kostar det? sliter det mycket på håret?

2007-11-20 @ 22:37:03
Postat av: carro

Snyggt :)

Postat av: Marie

Se där, det blev ju bra! Ser betydligt tjockare ut i alla fall :P

2007-11-21 @ 11:25:13
URL: http://msomimarie.blogg.se
Postat av: Frida

Wow, var inte dumt. Verkar vara någonting som jag behöver :-) Verkar som att du gjort det själv, underätta mig om vilken produkt du använt ;-)

2007-11-21 @ 22:52:16
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: Malin

Det ser verkligen mycket mer levande ut.

2007-11-22 @ 17:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback