Särbo

Niklas håller på att packa sin väska just nu. Sista kvällen för oss. Det skaver i mitt hjärta. Vintersäsongen är igång - som innebär att särbolivet börjar. Fast jag får se honom om 2 veckor igen när han ska tävla på Stadion här i Sthlm. Fast tävlingen missar jag ändå för att jag jobbar just den dagen (satans helvete). Efterfesten på Scandic Anglais missar jag också. Trist, var ju så kul förra året. Jaja, får iaf träffa han några dagar. Sen blir det ett uppehåll ända fram till jul. Eftersom han sticker till Åre och USA där i mellan.

Tacka fan för att skype finns iaf! Varje särbos dröm!

Kommentarer
Postat av: Mor

När ska han tävla på stadium?

Postat av: caroline

Mor: Den helgen du och moster kommer, på lördagen. Så ni får gå och heja på honom åt mig istället :) Vill också se, men men...:/

2007-11-04 @ 21:00:16
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback