3 vändor...

Igår hjälpte jag Maddis som sagt att flytta in resten av hennes grejer. Eftersom hon hade så mkt (Ikeapåse med skor, femtioelva kuddar, mat, kläder...mm.) Så fick vi ta 3 vändor fram och tillbaka med tunnelbanan. Folk blev väldigt glada när vi fyllde hela ingången med grejer. Hissen i tunnelbanan fastnade även p.g.a att en mamma med barnvagn skulle trycka in sig där med oss samtidigt, men men. När vi var klara med allt, så höll vi båda på att tuppa av. Så vi drog varsin pizza uppe i hennes nya lya. Ingen tv hade vi, men vi hade ju utsikten. Jag tror aldrig jag varit så hungrig som jag var då, så jag tröck i mig hela pizzan på en gång (brukar jag aldrig lyckas med) + 2 pizzasallader. GÖTT!

123292-835

Kommentarer
Postat av: carro

Vissta har vi :) Gott med pizza.

Postat av: Moster Carin

Jaaa ni e duktiga! Snart kommer vi dit ner till er! Va roligt vi ska ha de! Kramizar

2007-10-10 @ 20:00:23
Postat av: caroline

Moster: Jaa, längtar som bara den! :D kraaam!

2007-10-11 @ 08:35:56
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Anna

Underbar utsikt ju :)

2007-10-13 @ 10:30:12
URL: http://alinderoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback