Berättelsen om hur torrfrasig jag varit....

123292-840Jag har inte rört rusningmedel (inte ens smuttat) sen lördagen den 22 september. Är jag utan denna helg med så blir det alltså hela 3 helger sedan. Vet ni hur länge sen jag höll mig borta från ruset 3 helger i rad sist? Nä, det kanske ni inte vill veta heller. Fast jag säger det ändå. Jag gick 1:a året på gymnasiet! Det var inte nyss med andra ord. Alkoholismen = fullt utvecklad. Haha, eller vad säger man? Nu ikväll tänkte jag tyvärr bryta denna trend med att ta ett glas vin framför tv:n, men jag lyckades ju iaf 2 helger i rad!

(blev en kall cola på burk istället)


Kommentarer
Postat av: Maddizzz

Jaa jag läste det på Niklas blogg. Jobbigt. allt på en gång..

2007-10-12 @ 19:36:31
Postat av: malle

Hade tänkt ha en vit helg, iomed att jag jobbar. men det blev två och det blir ett glas till vin framför IDOL =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback