Buffén var iaf god...

Oh, jag är mätt som ett as fortfarande efter buffén igår. Maddis följde också med mig och Niklas för att äta. Jag ska aldrig trycka i mig sådär mkt mat (+ glass/godis) på samma kväll igen. Fick ta små och försiktiga andetag resten av kvällen eftersom magen höll på att sprängas varje gång jag försökte mig på ett djupt.

Maddis sov över hos oss igen, så vi satt uppe halva natten och jäste framför datorn samtidigt som vi lyssnade på lasses nya. Nä, nu måste jag göra mig i ordning för att sedan dra till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du om Lasses nya då? :)

Postat av: N R 1 2 6

haha jobbigt! så känner jag mig just nu, har nog ätit lite för mycket godis!
ha en trevlig kväll

2007-10-06 @ 20:11:14
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback